2008. október 26., vasárnap

Előszó helyett

Sokan írtak már véleményt, vagy blogot az Omniáról, így hát itt az idő, hogy én is megtegyem megfelelően szubjektíven és ez alapján elfogultan is.

A PDAMánián van egy topic, amit rendszeresen látogatok: Samsung SGH-i900 Omnia
Ebben fogalmazta meg az egyik fórumozó a legjobban, ami miatt én is úgy gondoltam, hogy leírom a véleményem. Íme:

"Sokadik telefonos pda-m már ez az Omnia és azt vettem észre h mindenki csak hisztizik.Mindenki csak kesereg -akinek nem inge ne vegye magára- h ennyi pénzért már lehetne jobb is.
Én mindenkinek azt mondom vegyen magának egy MIO 701-est kötelezően használja fél évig és utána vegyen a kezébe egy mások által jónak mondott PDA-t.Megváltozik a véleménye.
Én ezen végigmentem és a kis Mio arra nagyon jó volt h megtanitott türelemre és alázatra.
Hagyjátok már abba a hisztit !! "

syaky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése