2008. október 26., vasárnap

Tartozékok-Képernyő védő fólia

Mondhatnám, hogy rákaptam a külföldről való rendelésre, de valójában nem veszek gyakran dolgokat külföldről. Amit viszont tapasztaltam, az az, hogy érdemes minden esetben körülnézni és nem csak a nagy magyar választékra és árakra alapozni. Mivel sokszor olcsóbb kintről rendelni és néha gyorsabb is.

A fóliát én az alábbi oldalról rendeltem: Martin Fields és azért ezt, mert a maniás fórumon többen írták hogy a brandós fóliák nem fedik teljesen a képernyőt.



Na ez fedi tized milliméteres pontossággal és 6 nap alatt megjött úgy hogy hétvégén rendeltem. Szinte teljesen láthatatlan, úgy passzol, egyedüli hely talán ahol észrevehető, az a hangszóró (köszönet nope-nak :)) körüli rész, lásd kép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése