2008. október 26., vasárnap

Általános vélemény-röviden

A pannonos verziót vettem meg (xxHH9/CJHH9-XXHH9). Az első, ami pozitív volt, hogy ezidáig még egyetlen egyszer sem kellett HR-t, vagy SR-t csinálnom amiatt, mert a gép kifagyott, vagy magába zuhant.
A sebessége, főleg a mio-hoz képest nagyon jó, még úgy is, hogy minden általam, használt program fent van. Ez vonatkozik a telefon részére is, nincs 2sec csúszás felvételkor, nincs késöbb kicsengő hívás és BT kihangosítóval is mindig sikerül a hívás, vagy fogadás. (Ez a része a mio-ban halál volt.
Nem tapasztalok a használat során belassulást, ami azért is van talán, mert minden reggel csinál a gép egy automatikus SR-t.

A szabad program memória és a storage szabad férőhely a jelenleg telepített programokkal a következők:

program memória: 55Mb ; storage férőhely: 23Mb

Storage-ra telepített programok:
-BirdieSync
-Spb Pocket Plus
-Saman WM5NewMenu
-MortScript
-GB-SOFT Tweak
-Total Commander
-ClearTemp
-Oxios Memory
-FdcSoft TaskMgr
-Saman SMSDeliveryReceiptFix
-MoDaCo NoData
-Koushik Dutta Klaxon
-A_C S2U2

My Storage-ra (8Gb-os rész) telepített programok:

-Skype
-Spb Backup
-Spb Diary
-Spb Phone Suite viszont én az 1.2-eset használom
-Spb Weather
-Vito Voice2Go

Akksi: Nekem kb. 2-2,5 napot bír átlagos felhasználásnál, amiben elég sok a telefon, de csinálok majd egy hard core tesztet :)

Ami nem tetszik:

-A samsungos témákat-kezelőfelületeket egyből kikapcsoltam, van egy megszokott today felületem még a mio-s időből, én azt szeretem, lásd kép:



-Nekem a rezgés sem jött be a képernyő nyomogatásnál, az is ugrott :)
-Meg az automata képernyőforgatás sem jött be igazán
-A samsungos csatlakozó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése