2008. október 26., vasárnap

Miért az Omnia?!

Egy kis visszatekintés, nem mintha bárkit is érdekelne rajtam kívül :).

Először is volt egy Palm Tungsten E-s gépem, amit nagyon szerettem, de kinőttem.
Ide tartozik talán az, amit én ennél a gépemnél tapasztaltam általánosságban, hogy nehéz átállni arra, hogy az ember a gépet használja azokra a feladatokra, amire vette és itt nem a filmnézésre, zenehallgatásra, hanem kontaktok, feladatok, találkozók kezelésére gondolok. Nem tudom ki hogy van-volt vele, nekem nehéz volt átállni.

Ezután jött az Asus 636N-em, ami szerintem egy nagyon eltalált gép, nem sok olyan azonos kategóriájú gép van jelenleg is, amivel ne venné fel a versenyt. Hajrá! :)


Valami viszont nagyon nem állt össze, és mindig ott motoszkált hátul az agyalapi mirigyemben :) mint igény:

az "ALL IN ONE"

És így lettem tulajdonosa a pda-telefonok egyikének, egy mio 701-nek:


Már a képen is látszik, hogy milyen sokat tudott :) :)

És amiért az Omnia lett, arról a francia WC-k tudnának mesélni, de ezt fedje a WC illatosítók jótékony párája. :)

És akkor a következő bejegyzésben jönnek az Omnia nyalánkságok, hamarosan...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése